(?M?) Je e-mailadres is gehackt. Wat nu? Print

  • 0

Dagelijks worden wachtwoorden van willekeurige e-mailadressen gehackt. Het kan zijn dat dit ook bij jouw e-mailadres is gebeurd. Er wordt dan veel spam verstuurd vanuit jouw e-mailadres. Dit gaat naar willekeurige e-mailadressen en die zijn niet allemaal bereikbaar. Daarom ontvang jij de **Mail Delivery Failed** berichten. 

Merken wij dit, dan blokkeren wij gelijk jouw e-mailadres. Je ziet dit in jouw mijn Account. Achter jouw e-mailadres staat nu geblokkeerd. 

Je kan het e-mailadres niet zelf deblokkeren. Om dit op te lossen 'Start je een ticket' onderaan op deze pagina. Geef hierbij het e-mailadres en de domeinnaam door.

Wij helpen je verder. 

Belangrijk om te weten:

Als wij een e-mail adres blokkeren wordt alleen de toegang tot de mailbox en het versturen van e-mails geblokkeerd. Binnenkomende e-mails worden gewoon in de mailbox opgeslagen. Klopt dit?!?

Mis je toch e-mails? Dan is er iets anders aan de hand geweest.

Is jouw e-mailadres nog niet geblokkeerd?

Dan ben je er snel bij! Je kan nu het beste gelijk een nieuw wachtwoord aanmaken. 

De “undeliverable” meldingen kunnen nu nog maximaal 96 uren aanhouden nadat het wachtwoord is gewijzigd. Daarna zal je ook hier geen last meer van hebben.

Om het risico op hacken vanaf nu zo laag mogelijk te houden, gebruik je sterke wachtwoorden en zorg je ervoor dat de apparaten waarop je e-mail ontvangt en verzendt vrij zijn van virussen, trojans en malware. Voorkom ook het gebruik van onbeveiligde (wi-fi) verbindingen.

 


Was dit antwoord nuttig?

« Terug