(!?!) Je emailadres is geblokkeerd Print

  • 0

Wat is de reden van de blokkade

De meest voorkomende reden is dat het wachtwoord van jou e-mail is gehackt. Er wordt dan veel spam verstuurd vanuit jouw e-mailadres door iemand anders.

Een automatische reactie is dat wij het e-mailadres blokkeren zodra wij merken dat deze gehackt is.

Je ziet dat gelijk in jouw Mijnaccount. Achter het e-mailadres staat geblokkeerd.

 

Je kan het e-mailadres niet zelf deblokkeren.

Ga naar onze contactpagina en start daar een ticket en geef hierbij het e-mailadres en de domeinnaam door.

Wij helpen je verder. 

 

Wat kan ik er in de toekomst aan doen om een blokkade te voorkomen:

  • Gebruik altijd een veilig en lastig te raden wachtwoord. Om een veilig en sterk wachtwoord aan te maken kun je bijvoorbeeld deze wachtwoordgenerator gebruiken.

  • Zorg ervoor dat de apparaten waarop je mail ontvangt en verzendt vrij zijn van virussen, trojans en malware.

  • Voorkom het gebruik van onbeveiligde netwerk- en WiFi-verbindingen en gebruik na het wijzigen van je wachtwoord nooit hetzelfde wachtwoord.

  • Houd er verder rekening mee dat je het nieuwe wachtwoord ook aanpast in de instellingen van het e-mailprogramma waar je je e-mail uitleest.

 

Wat gebeurt er met e-mail die naar mijn geblokkeerde e-mail adres verzonden wordt?

Als wij een e-mail adres blokkeren wordt alleen de toegang tot de mailbox en het versturen van e-mails geblokkeerd. Binnenkomende e-mails worden gewoon in de mailbox opgeslagen.

Mis je toch e-mails? Dan is er iets anders aan de hand geweest.

 


Was dit antwoord nuttig?

« Terug